Producent artykułów porcjowanych
Sklep online: cukier i produkty porcjowane.

Nasze produkty porcjowane

Cukier w saszetkach - a po co?

05. 01. 2017 | Cukier reklamowy

Cukier w saszetkach prostokątnych

Czy cukier w saszetkach jest w ogóle potrzebny, czy jest sens kupowania cukru w saszetkach zamiast luzem? Mimo, że nasza opinią może wydawać się stronnicza :) przybliżymy kilka sprawiedliwych argumentów za i przeciw:

Wśród wielu klientów ciąż panuje przekonanie, że produkty porcjowane to dobra ekskluzywne, czylie drogie i niesprzyjające oszczędnościom - po prostu zbędne. Częstokroć dokonują prostego porównania np. cena za kilogram cukru luzem jest niższa niż spakowanego w saszetki, tak ale pozornie. Sam produkt kupiony luzem nie jest jednak jedynym kosztem jaki trzeba ponieść na drodzę od zakuou do filiżanki czy talerza gościa. Porcjowane dodatki to pakiet udogodnień. Warto zwrócić uwagę ile nakładu pracy i pieniędzy nalezy doliczyć do produktów w opakowaniach zbiorczych, trzeba dokupić odpowiednie dozowniki, kontrolować przydatność do spożycia czy dbać o czystość i higienę, tak naprawdę po każdarazowym użyciu. Staje się to sporym utrudnieniem, szczególnie w lokalu o dużym ruchu, efektem jest strata części produktów - zbrylony cukier, nieświeże mleko, zbrylona sól - generują straty a klienci zauważają wyjątkowo dobrze takie potknięcia.

Rynek coraz chętniej odkrywa kolejne walory cukru porcjowanego, soli czy miodu w saszetkach. Zachęcamy aby klienci sięgający po produkty w saszetkach przemyśleli, czy lepiej reklamować własną markę czy nazwę cukrowni lub innego producenta - dla nich to świetny interes, klient płaci za produkt i jednocześnie funduje reklamę którą widzi każdy klient... nieźle! Skoro już decydujemy się na taki ruch warto zadbać aby był on możliwie dobrze wykorzystany. Od kilku lat istnienia na rynku obalamy przekonanie, jakby własny nadruk na saszetkach cukru czy innych produktów był drogi i wymagał wielkich nakładów czyli jest głwnie dla sieci handlowych - nie.

Nasze portfolio to wiele dodatków dla branży HoReCa, gdzie minimalne zamówienie np. cukru z logo to kilka tysięcy sztuk saszetek.. Rozwój wzbogacił jakośc naszych wyrobów dlatego dysponujemy produktami luksusowymi oraz ekonomicznymi.

Dlaczego produkty porcjowane?

  • Zapewniają najwyższy poziom higieny
  • Gwarantują świeżość produktów
  • Wpływają na oszczędność czasu pracowników i klientów
  • Gwarantują wygodne użytkowanie
  • Pozwalają precyzyjnie dawkować dany produkt

Dlaczego produkty indywidualne?

  • Zapewniają spójną wizualizację graficzną firmy
  • Zapadają w pamięci klientom docelowym
  • Świadczą o prestiżu firmy
  • Stanowią mały, a zarazem efektywny nośnik reklamowy
  • Wyróżniają firmę na tle konkurencji

z powrotem

Newsletter - Zarejestruj się aby otrzymywać wiadomości e-mail: